Monday, August 30, 2010

MUSIBAH MENIMPA..

hati ni punya la seronok dapat cuti lama 5 hari tertapi setelah baru sehari berada di rumah aku menerima panggilan kecemasan dari kampung , aku mendapat tahu bahawa wan(nenek) jatuh dlm bilik ..mula mula aku fikir tak kritical tapi setalah mendengar penerangan dari sepupu baru aku tahu ia kritical ..tapat jam 10 pagi aku bergerak ke kampung .. setelah sampai disana aku melihat wan terbarink atas kerusi ..aku risau tgk keadaan nya yang mengerang kesakitan ..aku bagi tahu ayah aku supaya bawa wan ke hospital secepat mungkin ... tapi aku tak ikut .heheh nak relaks kat kampung jap ... setelh 5 jam pergi aku mendapat panggilan dari mama menyatakan bahawa wan kena masuk hospital seremban ..aduhh hati aku makin risau ..dalam pejalanan ke hospital seremban mama mengambil aku di kampung untuk dibawa ke sana.. .disana keadaan agak bz tapi yang pelik sampai 6 org nurse menjaga wan 'ape ke helnyo '.hahah rupanya mereka melayan nenk supaya tak meracau ..ohhh ..tapi ape yang aku tak puas hati adalah berkenaan hopital tampin . wad kecemasan tiada doctor !! gila ape ke hal ..doc ada kul 2.45 ..hari jumaat tapi doc perempuan ..gila betul ..kalau aku ada kat sana mau aku maki di org semua ..gila wad kecemasan tiada doc ...bab wan semula ..keadaan makin teruk apabila x-ray menunjukan terdapat banyak ulang belakang yang patah / retak ..errrr ..skrg wan masih berada disana aku harapkan keadaan kesihatan wan akan pulis semula ...

1 comment: