Tuesday, February 8, 2011

DATING AKHIRNYA ...

akhinya saat di tunggu telah tiba ... dating time ... tapi ape yang menarik , dia sudi naik moto dengan aku ? wtf ..errr..first time dating naik moto hahaha ...tapi aku ikut jer... dia janji ambil kul 10.00pg tapi aku masih di rumah hahah ...dari keramat sampai serdang 10 minit ..mcm cibai aku bawak ..ape pun aku ikut line 3 jer kate tak leh potong .. hahaha ..setiba aku disana dia dah samapi n ada dalam kereta ..dia pakai sweter itam + jeans + selendang = rasa nak cium jer time tue hahah ...bila dia dah naik aku pun ape lagi jalan la mcm biasa cume tak laju jer... ada sekali tue aku terpegang peha dia ..then first warning aku dpat.. bengong gila ... lokasi pertama pavilion -kawasan lepak kue... kami terus ke gsc ..pilih citer 'green hornet' huhuhu best ker ..lepas tue dia tiba kata nak makan so turun lah ke foodcourt.. tapi hati ku dan dia kecewa makanan yang di idam kan tak siap lagi ... nak jer aku tengking tadi tapi ingat kan si dia di sebelah ..behave k ....then terpaksa la makan western food ..huhuhu aku pilih fish n chip dia makan ape tah ..yang penting ia ayam ....akhirnya tiba masa nya time tgk wayang .. couple sit best nyer .. hahaha ..tapi ape yang tak best .ada org marah aku pasal kaki aku sepak kerusi depan .n dia batuk teruk lak ..kurang syok la .hahahah ...opsss ada hal nanti sambung

1 comment: