Tuesday, January 25, 2011

APE YANG DI KATA , AKU TETAP DENGAN PENDIRIAN KU

wah ,banyak betul dia kata untuk tidak mahu bercinta . tetapi alasan nya ada yang boleh pakai n tidak hahaha ...
to this girl i love u what ever you are hehehe ...tiba tiba dia rasa x sihat  herm . malam tue dia kuar dgn bestfriend  dia , is ok ..but lepas balik kul 4 dia batuk mcm nak pecah tekak dia .. aduhh kesian lak ... pada hari jumaat lepas my mom dtg ambil aku kt kolej ..then aku tawarkan nak bawak dia g klinik tapi dia degil .. perhhh tak leh bla dia punya degill tapi best gak hahaha ... dia taknak jumpa aku , dia malu hahha ...then dia janji nak g klinik kerajaan pada belah petang .. dan aku tggu .. setahu aku di bangi hanaya ada 1 sahaja klinik kerajaan ..iaitu di jalan ke UKM ..so aku rancang nak buat kejutan dia kat sana ... aku drop mama n baba kat kedai makan n aku terus g klinik tue .. sampai jer depan pintu masuk aku dah ternampak muka dia ..err hati aku terhenti lagi  hahaha ..aku menyorok belakang parking yang pasti dia tak nampak aku lagi n aku lak skodeng dia huhhuhu...sekali pandang sorry la nak lepaskan hahahhaha .... then aku bertindak nekad nak jumpa dia so aku terus kuar dari kawasan hospital dan park sebelah punya sebelah kate dia ..aku turun tapi dia tak nampak ..so aku pun relaks jer nak kejutakan dia .. aku stay depan kate dia then sewaktu dia nak masuk kate opsss ternampak aku.. dia dgn kawan dia , then tiba tiba dua paksa kawan dia masuk dlm kate hehehe ...then aku pun jumpa dia ..wah rendah gak dia ...senang aku nak DUKUNG dia hehehe ... tapi ape yang tak best dia langsung tak pandang aku , hati ku berdetik dia mesti tak suka aku ..tapi aku syg dia .keh keh ..sekejap jer dah cakap dia terus nak balik ..is ok ..first time meet ... then aku rancang nak kejar dia tapi ..dia hilang dengan begitu cpt di lorong perumahan kawasan itu ...herm takpe yang penting aku dah tgk dia .hhuhuh....

No comments:

Post a Comment