Sunday, January 23, 2011

SUDAH JUMPA AKHIRNYA

setelah dia memberi email aku berasa sungguh seronok dan terasa mahu mengenali nya dgn lebih lagi .. kami mula berchatting di YM tapi ia hanya sekejap sahaja kerana dia mahu keluar jadi "sepantas helang menyambar mangsanya " aku meminta no fon nya ..tapi ia maxis dan aku celcom ..perh kos tggi nie ..tapi takpe ia boleh diatur .. pada hari yang berikut nya aku menerima panggil dari no celcom ..pelik aku tak pernah tgk no tue tapi aku jawap juga dan dia mengenalkan dirinya ..bagai ponggok merindukan bulan hati mula gelisah hahaha ..bapak jiwang ...
ahhh layan jer...

aku mula borak dengan si dia behari hari sehingga ada satu hati tue aku bergayut dari pukul 2 hingga 6 pagi ?? hahah memang tak masuk akal tapi ia kenyataan ..demi si dia aku korbankan tido ku ..hehehe

No comments:

Post a Comment