Sunday, January 23, 2011

MENCARI PENEMAN DIRI KU

sekian lama aku sendirian dalam kesunyian meniti kehidupan yang boleh menduga kesabaran ini membuat aku terlintas untuk mencari teman ...sudah lama aku tidak membuka tagged akan tertapi pada hari itu hati aku memaksa aku untuk profail aku disana ..aku turutkan kata hati ..massage ada sikit jer... takda lah nak menjangkakan sangat ..aku mula melihat profail org lain ..secara tiba tiba aku terpaut pada profail
"Schizophrenic"...pic yang diletak kan menarik perhatian aku .. aku mula meneliti secara serious profail nya ..ayat ayat saintifik membuat aku mula menyukai nya ..si dia mata nya bulat woo itu jarang ku tgk ..seperti mata anak sedara ku...hahha ..aku mula 'add dia .. dan tiba tiba dia "approve ..dalam hati ku ...ada peluang hahaha ..
aku jarang berada di laman tagged jadi aku memintanya email untuk YM ..dan dia memberi .. sebuah peluang telah diberi ..akan tertapi aku tindak meletak harapan yang tinggi pada ...

hermm ada kelas la pulak nanti sambung k

No comments:

Post a Comment