Wednesday, July 21, 2010

AKU YANG BERSALAH... MAAFKAN AKU

semlm hari paling tak best , aku n my girl gaduh bagainak rak ..memang salah aku pasal aku nie terlampau peramah n mudah berkawan ...hari sebelum tu , my girl bad mod n putus harapan belajar then aku lak tgh angin .. so skrg nie angin + bad mod = masalah besar . .aku lak g marah dia n ada terlepas cakap ..so ape lagi dia naik angin ..then aku high ptg semlm pasal baru bgn tido aku call my girl then dia mengamuk bagai nak rak ...then aku lak g gatal chat dgn ex aku ..tanpa aku sedar my girl check fb aku ..so kantoi ...dia punya mengamuk bagai nak gila ...aku dah terdiam seribu bahasa ...aku tahu aku yang bersalah tapi aku tak sempat kata ape ape , 'keputusan telah dia buat " ..aku dah jadi gila pujuk punya pujuk dia tak mau ...
sekarang nie aku tgh pujuk dia ..harap dia baik semula ..aduhhhhhssss....

pengajaran , jalan mengatal belakang awek..
sepandai pandai tupai melompat 
akhirnya jatuh ke tanah jugak ...
oppss salah ..terjatuh hukuman jugak 

No comments:

Post a Comment