Monday, July 19, 2010

SEMESTER BARU SUDAH BERMULA

6/7/2010 aku mula memasuki kolej , kali nie gempak sikit pasal masuk dengan junior .. sesudah sampai di kolej aku mula mencari bilik yang ada internet (206/207/208).akhirnya aku memilih 206 kerana keadaan bilik yang agak bersih dan tenteram , walaupun sem lepas ada kes kecurian di bilik nie..selangkah aku memasuki bilik ini aku melihat pelajar junior terkejut , "ape ko pandang" jawap dia " junior ke " hahahaha memang junior , junior sem 4 keh .. aku mula perkenalkan diri .semua nampak ok hakikat la ..so aku mula memunggahkan barang ku ..tapi mlm tue memng borink gila , semua junior ada di dewan aku dok tercenguk dlm bilik   ..dah la aku seorg jer senior yang masuk awal ..esok nya agak best sikit ramai yang datang ....tapi bila time hujung minggu aku balik rumah yahooo

No comments:

Post a Comment