Monday, July 19, 2010

JUNIOR MACAM CELAKA

15/7/2010    baru pulang dari tesco semenyih dengan budak budak bilik . beli barang ciput jer lepak jer yang lama ..dah la sampai nak dekat magrib , sampai jer bilik semua rehat kan badan ..aku pun duk depan loker TIBA TIBA, seorang mamat junior masuk dengan tak ketuk pintu dan salam
 "BILIK NIE ADA KOSONG TAK ? "din jawap
"DAH PENUH , TGK KAT PINTU TUE " balas celaka tue 
"NIE MUHAMMAD SYAFIQ BILA NAK KELUAR , BUKAN PATUT DAH KUAR KE , TAKAN TAK RETI LAGI" balas aku "nada tengking 
"KO ASAL " 
tiba tiba dia terus bla ..mcm celaka dah la tak bagi salam masuk terus buat celaka ...mana taknya kalau senior BULI junior..$#%#$...kalau ada barang kat tangan aku tadi memang melayang hinggap kat muka dia ..junior bilik aku semua panas , then lepas magrib senior bilik sebelah tahu (kaka), dia pun panas jer kurang ajar sangat ... sekarang kalau dia buat hal dengan aku lagi memng takda maaf, bagi jer terus ..bussshhhhh !!!!

No comments:

Post a Comment